U bent hier

Klanten

Wat zeggen onze klanten:

 

12-02-2020 door Ron Kicken

Kundige boekhouder tegen betaalbare prijs!
      Reactie van de eigenaar

      Bedankt Ron voor je reactie !

19-08-2019 door Anoniem

Werk met het software pakket Finpak. Dit is mij door de Dhr. Hikspoors van PH administratie aanbevolen.
Moet melden dat dit pakket zeer eenvoudig en klant vriendelijk is. Dus mijn dank aan PH administratieve Dienstverlening.

28-06-2019 door Ron Kicken

Als autohandelaar ben ik bezig met nieuwbouw voor mijn garage. PH- Administratie heeft mij in dit traject goed ondersteund.

12-12-2018 door Anoniem

Na Jarenlang gewerkt met een ander kantoor maar vanwege de leeftijd van de eigenaar ben ik nu bij PH Administratieve dienstverlening terecht gekomen. De overgang is probleemloos verlopen. Het kantoor is niet te duur en werkt accuraat en snel. Kortom... kan ik aanbevelen !

05-06-2018 door Anoniem

Bedankt bij het omzetten van onze administratie naar Finpak. Tevens waarderen wij de persoonlijke aanpak van Peter Hikspoors.
 

12-11-2017 door Anoniem

Prijs en kwaliteit zijn in goede verhouding en we vinden het ook een pluspunt dat je zo goed bereikbaar bent.
 

01-09-2016 door Friedhelm Schöller

Ab nächste Woche arbeite ich für einen Kunde in den Niederlanden. Können Sie mich beraten wie ich die Hollandisch Steuerformalitäten erledigen soll ?

16-08-2016 door Meubelstoffeerbedrijf

Bedankt voor de tips inzake het tussentijds vervangen van onze bedrijfswagen. Door het, op uw advies, omzetten van ons bestaande leasecontract naar een contract met een gunstiger rente hebben wij nu een jongere bedrijfsauto en een lagere maandlast.
 

24-03-2016 door Anoniem

Na acht jaar klant te zijn geweest bij *********​ Accountants hebben wij na een meningsverschil
gekozen voor PH administratieve diensten. Zij hebben onze administratie nagenoeg naadloos
opgepakt en bijgewerkt. Voorals nog zijn wij zeer tevreden en kunnen u dit bedrijf aanbevelen.

 

29-02-2016 door RL Glas en montage bedrijf

Wij hebben voorheen gewerkt met snelstart en zijn op advies van PH-administratie 
overgegaan naar FINPAK en klant geworden. Het werken met FINPAK is een stuk eenvoudiger
en de samenwerking met Dhr. Hikspoors is optimaal.

 

16-02-2016 door Rijschool Anton Schenk

Bedankt voor ons prettig gesprek en de snelle offerte.

12-10-2015 door Anoniem

Ben nu drie maanden klant bij PH-administratie en zeer tevreden.

23-07-2015 door Anoniem

Kan FINPAK ook digitaal de facturen aanmaken en versturen ? 
 

01-06-2015 door Gerlie Simons

Ik heb gezien dat jullie een nieuwe website hebben, ziet er prima uit en zeer overzichtelijk.
 

27-04-2015 door W.Theunissen

Sinds wij werken met PH-Administratieve Dienstverlemning zijn administratieve achterstanden definitief voorbij, wij betalen Dhr. Hikspoors ca. 5 uur per maand.
Hiervoor komt er iemand van PH-administratieve Dienstvelening bij ons op kantoor de boekingen in het programma FINPAK doen, 
Voor het bedrag wat wij nu per maand kwijt zijn kunnen wij ons geen eigen boekhouder veroorloven en
toch is de boekhouding tot op de dag bijgewerkt.

 

17-02-2015 door Mevr. A. v.d. Leemkolk

Geachte heer Hikspoors, u had helemaal gelijk met FINPAK. We willen hier nooit meer iets anders !
Dank voor het prima advies en de buitengewone nette ondersteuning.

 

22-01-2015 door Garagebedrijf

Wij profiteren van het feit dat PH-Administratieve Dienstverlening meerdere garage bedrijven
tot haar klantenkring mag rekenen.

 

10-01-2015 door PR en Communicatie bedrijf

Als startende onderneming heeft Dhr. Hikspoors bij ons een nieuwe administratie opgezet.
Wij werken met het programma Exact.
Wij danken PH-Administraties voor de vele goede tips die ons in de hectische
begin tijd op weg hebben geholpen.

 

09-01-2015 door Willem

Bedankt Peter voor jou snelle eindejaars verwerking vandaag, heb nog nooit zo snel
mijn cijfers naar de bank kunnen sturen.

 

10-10-2014 door Automobiel

Sind ik met jullie werk houd ik mij alleen nog maar bezig met... sleutelen. Naar de boekhouding
hoef ik niet meer om te kijken. (wist niet dat je ook auto's op naam kon zetten haha...!)

 

8-09-2014 door Dhr. Sanders

Ben zeer tevreden over onze samenwerking. PH-Administratieve Dienstverlening doet bij ons
de complete boekhouding inclusief facturering, BTW aangifte en het maken van jaarstukken.
Alleen mijn accountant is, geloof ik, een beetje ontevreden. Heb hem nog maar een paar uur
per jaar nodig en dat was vroeger wel anders maar ik moet toch echt aan mijn eigen beurs denken.

 

meer berichten

 

 

 

 

Contact gegevens

P.H. Administratieve Dienstverlening
Peter Hikspoors
Mathieu Kesselserf 10
6416 EA Heerlen
Tel. : +31 (0) 653 15 36 23
E-Mail :info@ph-administratie.nl
Website: www.ph-administratie.nl

 

 

Informatie

Disclaimer
Privacy
BTW nummer NL001477361B02
KVK nummer 14096943

Hosted by Ten Software Development